Zamknij komunikat

Download » Uaktualnienia » Internet Explorer » IE 7.0 » Internet Explorer 7 PL dla Windows XP SP2

Internet Explorer 7 PL dla Windows XP SP2

Komentarze

Polecam wszystkim .Pytanie? dlaczego nie ma sp3 IX&
Miti , 5 października 2008, 15:57
Nawet fajne i przydatne jak ktoś niezna angielskiego.

Piotrek, 19 października 2008, 10:54
SP3 zasysa się przy aktualizacjach automatycznych

F115, 22 października 2008, 19:54
OO jaaa jesna wersja która mi na kompie chodzi no no. ;))) ;">

Lol, 26 października 2008, 17:03
Ten kto ma SP3, to ma problem. Ale nie mam problemów z Internetem Explorerem 7

Adam, 9 listopada 2008, 22:47
Słab ja mam XP Servise Pack 1 a  działa tylko na Service pack 2
<br />
wiec zrezygnowałem i wziąłem Opere jest lepsza dla niezbyt dobrych komputerach

DJ Kaper, 1 grudnia 2008, 17:00
jak zainstaluje sp3 to nie chodzi mi internet

marko, 5 grudnia 2008, 19:17
a to jest darmowyb program ;-)?
Ja xD, 22 grudnia 2008, 16:44
Mi działa zajeebiście heh
Rycerz Czesław, 26 grudnia 2008, 19:04
EXTRA
ja mam SP2 ;D  i mi dziala bardzo szybko polecam ;DDD ;)

lolek, 7 stycznia 2009, 21:53
Prubuję to pobrać z Mozilli Firefox i mi sie nie chce pobrać pisze  Błąd wczytytwania strony. Co mam zrobić???

Aga, 22 stycznia 2009, 14:57
pobierz przez inną przegladarkie aby nie mozille /to paskuda/
pingus, 24 stycznia 2009, 18:05
ja nie radze tego pobierać.
jak raz se pobrałem to przez internet explorer 7 mi weszło nie wiadomo ile wirusów. i antywirus sie zaciął i trza było od nowa instalować windowsa

LOLO, 26 stycznia 2009, 13:45
wole instalować od nowa osobiście polecam ;p
hoho, 28 stycznia 2009, 14:45
A ja mam IE7 tylko po jakichś automatycznych aktualizacjach zrobił się po angielsku. Jak to zmienic? Jak go spolszczyć ? Wkurza mnie "file" "edit" czy "view" itd. Przy bardziej rozbudowanych informacjach niekiedy nie ogarniam co to coś ode mnie chce. :-) Pomocy!!!!

Kacper13, 7 marca 2009, 16:21
jak sie nie umie sciagac albo sie ma zwalonego antywirusa to sie dziwic... mowa o tobie "LOLO" albo jestes inny albo nie wiem ...pozdro ;p
The Dark Reaper, 15 maja 2009, 18:56

prosze napiszcie mi jakie sa strony zeby sciagnac windows internet.poniewaz na goglach sciaga mi sie 3 godz a mam internet bezprzewodowy..prosze podajcie mi ta stroneZ językiemCool


scyzoryk, 1 czerwca 2009, 16:00

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.